2012. szeptember 26., szerda

"Egyensúlyba került a NŐ és az ANYA"



Nagyon nagy öröm, hogy segíthettem Orsinak újra önmaga lenni, de az érdem Őt illeti! Megosztom Veletek is a levelét!!!


"Január végén a te segítségeddel kezdtem a paleo étrendet beépíteni a mindennapokba, de akkor még nem mertem "mázsálni". Márciustól indult a fitness edzésem is. Most nyáron – bevallom - elhanyagoltam a rendszeres tornát, mert rekkenő hőség volt, de a sok víz és a paleo étrend követése miatt tudtam tartani a súlyomat, szerencsére.

 Az én motivációm tulajdonképpen az volt, hogy ugye nőből lennék, és mint ilyen, hiú egy kicsit. 

Nos, a terhesség/szülés után jó pár kiló többlettel bírtam, ami szó szerint borzadállyal töltött el... mivel az nem létezik, hogy egy nő, azért mert anyuka lett, feltétlenül beletörődjön abba, hogy itt most valami véget ért, a NŐ helyét átveszi az ANYA kizárólagos szerepe. Ami sokak számára - valljuk be -, kicsit a nőiesség elhanyagolásával jár. 

Külön motivált, hogy hosszú évekig balettoztam, táncoltam, el lehet képzelni, hogy érintett, hogy nádszálkisasszony helyett telt (hm...hm...) nő lettem...Komolyan, a tükörbe se tudtam nézni, nem viccelek :( 

A nagy elkeseredettségemben, tanakodásomban épp jókor jött a megoldás tőled: étkezzünk paleolit módon! Rögtön magamévá tettem az új étel- és életszemléletet. Egyetlen percig sem hezitáltam, irány a biobolt, és a régi alapélelmiszerek a kukában landoltak :))

Paleolit alapanyagok felhasználásával kezdtem főzni, enni. Néha ugyan elcsábulok, de ez ma már nem okoz különösebb változást az alakomon. Külön öröm, hogy nemcsak én, hanem a kis családom is a paleolit étrendet követi, akiknek ugyan nem kellett fogyniuk, de egészségesen étkezniük igen! 

 Úgyhogy hajrá paleo és némi testmozgás: jelenleg szobabicikli és kisfiam emelgetése ill. az utána való rohangálás :)"
                                                                                H. Orosz Orsolya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése