2015. március 9., hétfő

Ti írtátok: türelmesen paleózzunk!

Mindig öröm ilyen levelet kapni, írj Te is nekem a tapasztalataidról.

"Kedves Renáta! Nagyon klassz volt a Paleo Klubnap. Elrohant a két óra. Dr. Szabó Zoltán kedves, jó előadó, orvosi szemmel, de laikusok számára is jól át tudja adni mondanivalóját. Tanácsaival biztonságot ad, hogy helyes úton járunk-e az életmódváltással, ill. miből tevődik össze (táplálkozás, mozgás, mentálhigéne). Terjesztem én is a paleó életmódot a környezetemben, mert vannak pozitív megtapasztalásaim. Legtöbb embernél a kitartás hiányzik, mert nagyon gyors változást képzelnek el. Azzal szoktam érvelni, hogy ha pl. 60 évig rongáltuk a szervezetünket, már nincs 60 év a megjavításra, viszont 6 nap, 6 hét még nem elég. Szerintem fél év / egy v. másfél év után érződnek a pozitív jelek, sőt egyre több pozitív változásra lehet rácsodálkozni, ahogy a gyulladási folyamatok eltűnnek a szervezetből. Ez számomra már egyértelmű! Néha én is úgy érzem, minél többet olvasok, róla annál jobban el tudok bizonytalanodni, de akkor egy orvosi konzultáció rendet teremt, káoszból kozmosz lesz! További aktív munkát kívánok Neked és Csapatodnak!"

És Te mit tapasztalsz?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése