2013. november 26., kedd

50 könyvemet nyerhetitek meg a Tchibo játékában!

Nagyon jó hírem van Számotokra! Lehet, hogy a Facebook csoportomban már olvastátok is.


A Jaffa kiadó felajánlásának és a Tchibo csapatának köszönhetően ezen a héten minden egyes nap egy-egy receptet osztunk meg a könyvemből, melyeket újra elkészítettem a Tchibo vadiúj ínyenc konyhai felszereléseivel/-ben. 

Azt a damaszkuszi séfkést sose felejtem el!!! Úgy vágta a kolozsvári szalonnát is, mintha vaj lenne. Őrületesen profi a kialakítása, utánaolvastam: kb. 60 rétegből álló damaszkuszi pengeacél adja a különösen kemény és éles, jellegzetes erezettel ellátott vágófelületét. 18/10-es szálcsiszolt nemesacélból készült markolata van.



Ezekben az indukciós serpenyőkben is élmény volt főzni! Sokkal hamarabb és egészségesebb módon készültek el az ételek, kevesebb zsírt kellett hozzá használni, mert nem ég le benne az étel, és extra hosszan megtartotta a hőt! Fantasztikus élmény ilyen profi eszközökkel dolgozni! Ha lesz még több időm, részletesebben beszámolok a többi szuperkütyüről Nektek, amit kipróbáltam!!!





A lényeg, el ne felejtsem! Legyetek aktívak a Tchibo oldalán ezen a héten, és nyerjétek meg az 50 könyvet! Tartsátok rajta a szemeteket: http://www.facebook.com/tchibomagyarorszag?fref=ts

A Tchibo Ínyenc konyhai kollekcióját, amiből többet ki is próbáltam (szuper ajándékötletnek is a legtöbb) itt találjátok: http://www.tchibo.hu/inyenceknek-karacsonyra-t400022775.html

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése