2013. június 19., szerda

Címlapsztori a Haszon nőknek magazinban!!!

 Hatalmas öröm számomra, hogy ez a cikk megjelent! Nemcsak azért, mert én voltam a paleós interjúalany, hanem mert egyre komolyabban veszik a nők is ezt az étrendet, ha fogyókúráról van szó. Újságárusoknál megtalálod a lapot, ez volt most a kiemelt téma!


A paleolit étrend az első a sorban :-) Nagyon lelkesen meséltem róla az újságíró hölgynek közben újra átélve azt, amikor végre tartósan megszabadultam az utált bundámtól.




Sokan mondják, hogy azért nem paleóznak, mert az drága. Kiszámoltam: egy normál nap már 1.500 Ft-ból kihozható egy személyre.



forrás: Haszon nőknek magazin, 2013. május-június

2 megjegyzés:

  1. Sajnos vannak olyanok, ahol 4-5 személyre jut napi 1500 Ft, vagy még kevesebb.Akinek meg telik rá, az elmegy és bevásárol.

    VálaszTörlés
  2. Ha jól értem, a cikk központi témája a fogyókúra, és ahol 4-5 főre jut 1500 Ft, ott valószínűleg nem a fogyókúra lesz az elsődleges kérdés..

    VálaszTörlés