2014. október 17., péntek

Ti írtátok: Anikó megszabadult a túlsúlytól - és a parlagfű allergiától is!

Megosztom Veled egyik olvasóm, Anikó mérföldköveit és örömét, hátha éppen ez ad számodra is egy lendületes motivációt! 

2014. júl. 27.
Az első 15 nap alatt mínusz 4,9 kg!

"Kedves Renáta!
Néhány évvel ezelőtt már próbáltam "paleózni", de mivel a maglisztből készült kenyerek nem ízlettek, a zabpehelylisztből készülttől pedig híztam, ezért abbahagytam a próbálkozást. Mivel sajnos az elmúlt egy évben híztam 10 kilót, ezért ki kellett találnom valamit, és ekkor akadtam Rád és a blogodra. Rögtön meg is rendeltem a könyved, s néhány nap ráhangolódás után, bele is fogtam. Bár még a felénél sem tartok a 30 napnak, nagyon jók az eredmények, csatoltan küldök Neked egy grafikont erről.
Indítottam egy "blogszerűt" is a facebookon, de csak a közelebbi ismerőseimnek, mert azt gondoltam, hogy egyrészt ez támogat engem a megvalósításban, másrészt talán jó példával is járhatok, hiszen egy hús-vér embernél látják a változást. Nagyon jó érzés a barátaim támogatásai is. Egyébként abszolút nem okozott problémát az átállás! És ez Neked köszönhető!

 
Többször hivatkoztam Rád és a könyvedre, remélem, nem probléma. Ezért is írok, hogy ezt hogyan kell szabályosan megtennem, nem szeretnék problémát ebből.
Másrészt meg ezer hála és köszönet mindenért!
Várom a következő könyved!

És ha gondolod, majd jelentkezek a 30, nap után is.
Szép napot: Anikó"



2014. szeptember 6. 

"Már a második '30 napot' csinálom, és közben egyszer csak - látva fiam szenvedését az allergiától - rájöttem, hogy nem jött elő az én "négykeresztes" parlagfű allergiám, ami már sajnos 19 éve (június közepétől a fagyokig) kínoz. Először nem akartam hinni a tényeknek, azt gondoltam, hogy talán idén később virágzik a parlagfű. Hiszen máskor nekem még gyógyszerek mellett is szinte elviselhetetlen volt ez az időszak! Aztán utánanéztem a pollenjelentéseknek, és bizony a parlagfű pollenje már jó ideje "támad". Így azt kell, hogy mondjam, valóban igaz lehet, hogy minden allergia alapja a nem megfelelő táplálkozás.
Remélem, nem jelentettem ezt ki túl korán, és valóban "kigyógyultam" az allergiából. Hála a paleolit táplálkozásnak (és Neked)! Köszönöm!"


És néhány napja, október 13-án ezt kaptam Anikótól! Nézd meg, milyen szép eredményt ért el sziluettben is!

"Ma Flabélos edzés előtt készült rólam pár fotó (előtte-utána), melyet örömmel küldök el Neked is. 
 
Az eredményeim eddig július óta:
-10,5kg
has: -14,5cm
comb: -7cm
- parlagfű allergia

 
Ezúton még egyszer köszönöm, hogy megírtad a második könyved, Akinek csak tudom, ajánlom, és várom a harmadik megjelenését.
Köszönettel: Anikó"


Anikó előtte - és utána!


Fantasztikus látni a gyors és egészséges fogyást, igaz! A jó hírem az, hogy Te is képes vagy rá, csak neki kell kezdeni! És utána Te leszel a világ legboldogabb embere ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése