2014. június 21., szombat

A világ leggyorsabb egészséges fagylaltja - 5 perc alatt házilag!

Ma ilyen napom van, végre feltöltök néhány fagyireceptemet Neked! Ezt különösen ajánlom a figyelmedbe, hiszen épp arra az esetre találtam ki én is, amikor úgy, de úgy ennénk egy igazán finom, egészséges fagyit, de nincs időnk több órát várni, hogy meg is fagyjon a házilag elkészített krémünk. Szóval!

Bemutatom Neked a világ leggyorsabb egészséges fagylaltját, amit összes 5, azaz ÖT PERC alatt minden előkészülettel együtt elkészíthetsz!



Hozzávalók 4 adaghoz:

25 dkg mirelit gyümölcs - ehhez erdei vegyes gyümölcs mixet használtam, a Tesco-ban vettem kb. 400 Ft-ért

2 dl minőségi kókusztej - Aroy-D márkát használtam, 60% kókusztej és 40% víz van benne, semmi más!

4-6 ek. eritrit - ízlés szerint adagold, de ki is hagyhatod, a gyümölcs alapvetően édes!

Néhány szem gyümölcs a tálaláshoz


Elkészítés: pofonegyszerű és gyors! Bedobálunk mindent a turmix- vagy aprítógépbe, és jól összedolgozzuk. Kb. 1 perc, és már tálalhatjuk is üvegpoharakba vagy kis tálkákba. A tetejére szórjunk néhány gyümölcsdarabkát, hogy még szebb látványt nyújtjon ez a házi finomságunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése