2015. december 14., hétfő

AJÁNDÉKBA IS SZUPER: integrált gerincregeneráló masszázs

Többen is már írtatok nekem, hogy vannak ízületi -, gerinc-, láb-, hát-, nyak- és így tovább fájdalmak, és sport hatására sem szűnnek meg. Sokat segít a kiegyensúlyozott paleo étrend meg a megfelelő vitaminok, ezekről akkor leveleztünk, tény, de azóta én is több információval és saját tapasztalattal lettem gazdagabb.

Például azt hittem, hogy a jóga teljesen helyreteszi a sok gerincgyilkos ülőmunkát, az előredőlést, a görnyedést, a széktámlán való heverészést. Ezt a fotót azért is ajánlom a figyelmedbe, mert biztos vagyok benne, hogy a monitor előtt nem csak én görnyedtem / görnyedek így, főleg, ha belemélyedek a munkába. Szerencsére egy barátnőm ajánlására találtam a jógától egy sokkal hatékonyabb módszert, ami ráadásul tartósabb is.



Gerincregeneráló masszázsra kezdtem
el járni egy profi, és emellett nagyon szerény masszőrhöz, 
Szabó Viktóriához, aki az anatómián és a mozgás szervrendszerének alapos ismeretén alapuló Integrált Masszázsterápia egyik képviselője hazánkban.

Mindent tud a testünkről, az izmainkról, és az a hitvallása, hogy segítsen másokon. Nekem ez így mind fontos, hogy bizalmat szavazzak egy szakembernek. 

Igaz, az első alkalom nem volt túl kellemes, de tudtam, hogy biztos, erős kezekben vagyok, csak jobb lesz minden ezután. 2,5 hónap után végre elkezdtek egyenként gördülni a csigolyáim (ez nagy szó!), megszűnt a feszítő fájdalom a lapockánál, a nyak-váll övben, és így tovább! Nagyon nagy boldogság! Ugyanazt ettem, ugyanúgy sportoltam továbbra is.

Amiért ezt leírtam, ismét egy példa: NEM A GYÓGYSZER ÉS A MŰTÉT A MEGOLDÁS SZINTE A LEGTÖBB ESETBEN!!! 


Éppen ezért szeretettel ajánlom a Te figyelmedbe is ezt a kivételes szakembert, hátha éppen jókor jön ez a lehetőség.

És egy kis ízelítő az árakról is, mert ez is fontos:

Gerincregeneráló és tartásjavító masszázs:
1 x 60 perc: 7.000 Ft
5 alkalmas bérlet: 30.000 Ft
10 alkalmas bérlet: 50.000 Ft 
(nagyon jó árak!) 

Talp-, cellulit-, nyirok-, ill. stresszoldó svédmasszázst, pedikűrt, géllakozást, ráadásul karácsony alkalmával ajándékutalványt is kérhetsz. 

ELÉRHETŐSÉG:

Szabó Viktória

Bejelentkezés: 70/544-6668

Cím: XIII., Budapest, Váci út 108. (Árpád híd, Volán buszállomáshoz közel)



Kívánok Neked és a szeretteidnek is egyre jobb egészséget minden téren. Remélem, a fenti információt is tudod hasznosítani!

Üdv:
Reni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése