2014. november 23., vasárnap

Spártai edzés + speciális paleo tanácsadás

Úgy kezdődött, hogy egy ideje már keresem a megoldást, hogy néhány kritikus területre külön figyelmet szenteljek. A sportot igazából csak néhány éve szerettem meg, amikor már paleóztam, és több energiám lett. Azóta is rendszeresen járok spinningre és dinamikus jógára, heti 3 alkalommal jól átmozgatom az ülőmunkámból is fakadóan az ellustult, fáradt testrészeimet. 

Így jutottam el Molnár Attilához, aki nemcsak jó szakember, hanem kiváló tanár is egyben. Nagyon bejött az első óra, adrenalin volt a köbön! Főleg azért, mert játékos formába bújtatva és a saját edzettségi szintemhez mérten kaptam a feladatokat. Ami elég rendesen megdolgoztatott, de úgy éreztem, hogy mégis a szervezetem egyensúlyán belül fejlődöm tovább.

Na, és a lényeg, ami Téged is érinthet! Egy különleges programot találtunk ki Attilával:

EDZÉS + PALEO:
 1 óra spártai funkcionális tréning 
és 1 óra paleo táplálkozási tanácsadás 

Külön alkalom a nőknek és a pasiknak! Ugyanis másfajta edzésre és más jellegű táplálkozásra ill. étrendi kiegészítőkre van szükségetek. Mindenre kitérünk, ami fontos lehet. 


Időpont: 2015.02.07. (szombat) 10-12 óráig NŐKNEK, 13-15 óráig PASIKNAK
Helyszín: Spartan Bay Marina Part, Budapest, XIII., Úszódaru u. 1.
Részvételi díj: 6.000,- Ft / fő

Minden résztvevőt megajándékozunk egy edzés utáni frissítő kókusztejes turmixszal is!

Regisztráció kötelező, ide írj: paleohedonista@gmail.com

Várunk szeretettel!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése